Adatkezelési tájékoztató
Hatályos 2018. május 24-től
Jelen adatkezelési tájékoztató a – regisztrálók által önkéntes hozzájárulással megadott – hírlevél kiküldéséhez kapcsolódó adatok 2018. május 25-ét követő tárolására és kezelésére vonatkozik.
I. Az Adatkezelő (Szolgáltató)
Szolgáltató neve: Harlekin Bábszínház
Székhelye és postai címe: 3300 Eger, Bartók Béla tér 6.
Nyilvántartó hatóság: Előadóművészeti Iroda
Nyílvántartási szám: ESZ/050
Adószáma: 16748899-2-10
Email címe: harlekineger@gmail.com
Honlapjának címe: www.harlekin.hu
Telefonos elérhetősége:+36-36-310-151
Panaszkezelés helye és elérhetőségei: 3300 Eger, Bartók Béla tér 6., +36-36-310-151,
harlekineger@gmail.com
II. A kezelt adatok köre
Hírlevél küldéshez az Adatkezelő a feliratkozók nevét, email címét és a feliratkozás dátumát tartja nyilván.
A hűségprogram esetén az Adatkezelő a résztvevők nevét, email címét, telefonszámát és korábbi vásárlásaikat tartja nyilván.
III. Az adatkezelés célja
Az adatkezelés célja hírlevélre feliratkozók körében hírlevél küldés (tájékoztatás, ajánlatok küldése, meghívók küldése), a hűségprogramban résztvevők esetében hírlevél küldés, telefonos megkeresés, célzott megkeresés.
IV. Az adatkezelés jogalapja
Az adatkezelés jogalapja minden esetben az Ön kifejezett hozzájárulása.
V. Az adatkezelés időtartama
Adatait addig kezeljük, amíg Ön a hozzájárulását vissza nem vonja. Ezt megteheti az online hírlevelekben megtalálható leiratkozási lehetőségen, a harlekineger@gmail.com email címen és a 3300 Eger, Bartók Béla tér 6. címre elküldött levélben. A leiratkozás időpontjától Ön nem kap további tájékoztatást.
VI. Az adatok megismerésére jogosult adatkezelők személye
Az adatkezelés időtartama alatt az Ön személyes adatait az Adatkezelő és a hírlevél kiküldés feladatára felkért munkatársunk, feladata ellátásához szükséges ideig és mértékben ismeri meg.
VII. Adatok megtekintése, módosítása, törlése, hordozása
Ön bármikor visszavonhatja hozzájárulását az IV. pontban jelzett módon, felvilágosítást kérhet személyes adatainak kezeléséről, továbbá kérheti adatainak helyesbítését vagy törlését, korlátozhatja azok kezelését, illetve tiltakozhat az adatkezelés ellen, valamint kérheti azok átadását a harlekineger@gmail.com email címre küldött megkeresés útján. Ön jogosult az Ön által az adatkezelő rendelkezésére bocsátott adatait megkapni tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban, jogosult azokat más adatkezelőhöz továbbítani, valamint kérheti az adatok közvetlen továbbítását a másik adatkezelőhöz – ha ez technikailag megvalósítható. Jogairól részletes tájékoztatást harlekineger@gmail.com címre küldött tájékoztatást kérő levele útján kaphat.
VIII. Bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
BARION ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓJÁT ITT TALÁLJA.
IX. Jogérvényesítési lehetőség
Amennyiben úgy érzi, hogy személyes adatainak kezelése ellentétes az Adatvédelmi Rendelet előírásaival panaszt tehet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. +36-1-391-1400, ugyfelszolgalat@naih.hu).
XIII. A panaszkezelés módja
1. A jegyértékesítés folyamatával kapcsolatos panaszkezelési feladatokat a Szolgáltató és a rendezvény szervezőjének megállapodása alapján a Szolgáltató végzi. A panaszkezelési feladatok elvégzése nem jelenti azt, hogy a vásárlói igények jogossága esetén a felelősség a Szolgáltatót terhelné. A Szolgáltató székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma az I. pontban található.
2. A Vásárló a jelen ÁSZF-ben részletezett szolgáltatással közvetlen kapcsolatban álló panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
4. A Jegyértékesítő nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.).